Se forklaring på forkortelser i tabellen
Deltagertilfredshed - Ribe Handelsskole
|
194
|
Deltagere har svaret på et eller flere spørgsmål i spørgeskemaerne og dermed sat et eller flere krydser.
Udtrækket indeholder data fra år 2004
|
|
|
Gns
|
N
|
Uddannelsesområde
|
Meget tilfreds
(5.0)
|
Tilfreds
(4.0)
|
Hverken / eller
(3.0)
|
Utilfreds
(2.0)
|
Meget utilfreds
(1.0)
|
Ved ikke
(0.0)
|
|
|
|
|
|
3,9
|
1012
|
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse(AD)
|
25%(253)
|
50%(503)
|
20%(207)
|
4%(42)
|
1%(7)
|
0
|
|
|
|
3,8
|
326
|
Fælleskatalog(AP)
|
22%(72)
|
50%(162)
|
21%(67)
|
5%(16)
|
3%(9)
|
4
|
|
|
|
|
3,9
|
1338
|
Total gennemsnit / (antal besvarelser)
|
24%(325)
|
50%(665)
|
20%(274)
|
4%(58)
|
1%(16)
|
4
|
|
|
|
|
Se det samlede landsgennemsnit for alle uddannelser
Forkortelser i tabellen:
|
Deltagerne har vurderet de enkelte områder på en skala fra 1 til 5. Hvor 5 er meget tilfreds og 1 er meget utilfreds. "Ved ikke" tælles ikke med i gennemsnittet.
|
Gns:
|
Er det vejede gennemsnit af de point, der hører til hver vurdering af tilfredshed, fx er "tilfreds" lig med 4,0 point. Jo flere krydser der fx sættes i tilfreds ( 4,0) point ), jo mere vejer de 4,0 i gennemsnittet, og jo tættere på de 4,0 kommer gennemsnittet.
|
N:
|
Antal besvarede spørgsmål = så mange krydser der er blevet sat i spørgeskemaet.
|
U:
|
Står for utilstrækkeligt datagrundlag. De viste resultater baserer sig på svar fra 35 deltager eller derover.
|
|