Se forklaring på forkortelser i tabellen
Deltagertilfredshed - Ribe Handelsskole
|
U
|
Deltagere har svaret på et eller flere spørgsmål i spørgeskemaerne og dermed sat et eller flere krydser.
Udtrækket indeholder data fra 1. Kvartal 2005, 2. Kvartal 2005, 3. Kvartal 2005
|
|
|
Gns
|
N
|
Uddannelsesområde
|
Meget tilfreds
(5.0)
|
Tilfreds
(4.0)
|
Hverken tilfreds eller utilfreds
(3.0)
|
Utilfreds
(2.0)
|
Meget utilfreds
(1.0)
|
Ved ikke / Ikke relevant
(0.0)
|
|
|
|
|
|
|
3,9
|
570
|
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse(AD)
|
27%(153)
|
45%(254)
|
21%(117)
|
6%(37)
|
2%(9)
|
1
|
|
|
|
|
U
|
U
|
Fælleskatalog(AP)
|
U(U)
|
U(U)
|
U(U)
|
U(U)
|
U(U)
|
U
|
|
|
|
|
|
U
|
U
|
Total gennemsnit / (antal besvarelser)
|
U(U)
|
U(U)
|
U(U)
|
U(U)
|
U(U)
|
U
|
|
|
|
|
|
Se det samlede landsgennemsnit for alle uddannelser
Forkortelser i tabellen:
|
Deltagerne har vurderet de enkelte områder på en skala fra 1 til 5. Hvor 5 er meget tilfreds og 1 er meget utilfreds. "Ved ikke" tælles ikke med i gennemsnittet.
|
Gns:
|
Er det vejede gennemsnit af de point, der hører til hver vurdering af tilfredshed, fx er "tilfreds" lig med 4,0 point. Jo flere krydser der fx sættes i tilfreds ( 4,0) point ), jo mere vejer de 4,0 i gennemsnittet, og jo tættere på de 4,0 kommer gennemsnittet.
|
N:
|
Antal besvarede spørgsmål = så mange krydser der er blevet sat i spørgeskemaet.
|
U:
|
Står for utilstrækkeligt datagrundlag. De viste resultater baserer sig på svar fra 35 deltager eller derover. Ved kolonnesortering, står datagrundlag med U'er altid nederst, uagtet hvad de faktiske resultater indeholder.
|
|